събота, 13 април 2013 г.

Джони





Изкъпвам се. Отварям гардероба докато все още съм по хавлия и се чудя какво да облека.  Ризата на Джони (която ми носи късмет и нови бройки) или розовия суитшър, с който приличам на момиченце. Да, Джони ризата.
Имам среща с най-прекрасната съученичка и приятелка, Рижавия, който има щастието да й бъде Другар, още няколко момичета, едно галено момче и моя стар приятел В.
Влизам в кръчмата с 15 минути закъснение и без изненадана сварвам двойката. От няколко дни не пуша и алкохола ми върви като минерална вода. То това май е най-лошото като откажеш цигарите, храниш се повече и пиеш в тройни количества.
Пристигнаха и другите. Здравей-здрасти. Как си-добре, ти как си, супер. Дай да седнем да пийнем нещо. Кво ще пиеш, бира, четири бири поръчвам. Разговорът върви, има усмивки, по някое време хващам нишката на разговора за рижавите. Хората с такава коса, разправят, били лишени от душа. Вярно ли е, не е ли – не знам. Ама като го гледам Рижавия, грам не се връзвам на тия глупости. Хрумва  ми,че ми се пият шотове. Предлагам на всички, печеля с  мнозинство.
И в един момент започвам да се чувствам леко замаяна. Приятно замотана ми е главата. Светът леко се върти. Време е за магарии. Грабвам телефона. И пиша смси. Наред. Едни са странно безмислени, но необходими, други изразяват желания, които никога няма да изпиша или изкажа в трезвено състояние. Не закъснява и желанието ми да изчукам някого/някоя. Оглеждам се, но не виждам потенциални жертви. Хората на масата са ми приятели, а останалите в кръчмата непълнолетни. Граници си поставих. Никакви не18годишни вече. А и приятелите, с които спя не присъстват. Мамка му. Пореден шот, поредна мъжка глътка бира. Пикае ми се. Отивам. Докато си събувам гащите осъзнавам,че и тая вечер ще е безпаметна. По-лошото е,че ще е адски сексуална, но секс няма да има. Поне не и такъв извън главата ми. По дяволите. Сама съм, но не съм самотна. Просто ми се чука.  Чука ми се с нечии интелект. Не само тяло. Защото тялото е средство. Толкова много средства и толкова малко потенциални жертви.
Johnnie Walker. Keep walking.

Няма коментари:

Публикуване на коментар