понеделник, 14 януари 2013 г.

e-курва












Сутрешен овъртинкинг.Не понасям. Натоварвам се със собствената си житейска трагедия. Самоизтезвам се, бичувайки с разсъждения върху екзистена си. Аз съм твоето щастие - протегни ръка и ме вземи. Храня се с тъгата ти, аз съм емоционална курва. Търся изтезавани психики, страшни мисли. Изнасилените ти отминали времена, пропити от депресия. Искам да попия историята на ежемесечното ти безсъние. Погледът ми сканира хората без усмивка, ония тъжните. Привличам ги с чар, опознавам ги и изсмуквам отрицателната енергия. Като отрова. Аз съм лекарството ти за по-добър живот. Психологът, който те изцерява безплатно. Твоето кошче за душевни отпадъци. Напълни ме, а аз ще се изпразня не върху теб. Ще изплюя нещастието ти, след като се възползвам от инфекцията му. 

Колекционирам безнадежда.











Няма коментари:

Публикуване на коментар