четвъртък, 22 август 2013 г.

Sickness



Искаш да ме изрежеш от себе си, защото прекалено ме е грижа. Аз съм твоят тумор и твоето лекарство. Не смееш да злоупотребяваш с мен. Въпреки че не бива да ме смесваш с алкохол, наркотици и други любовни или секс истории, го правиш. Влошавам се, заразявам клетките ти с мъка. Изпиваш я. И винаги оставяш една капка от мен. За да присъствам в тялото ти. Пропивам съзнанието ти с мисли за мен. Тормозя те. Когато се опитваш се откъснеш, те боли. Разяжда те. После ме визуализираш извън тялото си и ме прегръщаш силно, стискаш до болка. Чупиш ме. Запълваш устата ми с език докато не започна да се давя. Плашиш ме до смърт. Плачеш, защото може да изчезна. И все пак знаеш как да живееш без мен. Изцеди ме от себе си, изстискай ме, изпий ме, преглътни ме. После ме изпикай и пусни водата. Искам да забравиш за мен толкова бързо, колкото казанчето се напълва отново. Аз съм вирус във вируса, инфекция в инфекцията. Възпаление, което се влошава и те  убива. Топчето в гърлото ти, което те спира да говориш и те дави. Изплюй ме. Стъпчи ме.

Изсмучи ме от себе си, за да съществувам свободно в отделна епруветка.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар