сряда, 31 юли 2019 г.

****

за пореден път минавам през снимките на профила ти.
Всеки път са нови. Със стари дати. 
Връщам се в спомените си, в които съм докосвала лицето ти. 
Точно тези устни,
причинявала съм точно тази усмивка. 
Копняла съм да стоиш до мен на плажа и морето да докосва глезените ни едновременно.
Да усетя соленият аромат на косата ти след плаж и уханието на плажното масло върху тялото ти.

Да катерим върхове заедно, да виждам дрехата, попила потта ти и да залепна за теб, щом те прегърна.
ето тук - сред зелената гора, под листата на дърветата и сред свежия въздух на природата
като в приказка, само аз и ти и песента на птичките

Да те прегърна вечер край огъня, когато казваш,че ти е малко студено.
Да заровя лицето си в косите ти докато те събирам в обятията си и да те целуна зад ушето.
Да положа глава на рамото ти и да усещам как устните ти търсят моите за целувка.

Да се сгуша с теб в палатката
насред 
вселените ни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар